TVnetā parādījās šāda ziņa,

Gandrīz pusei - 47% - Latvijas iedzīvotāju izdevies realizēt savus jaunības sapņus un ieceres, liecina "Ariel" un "OMD Snapshot" pētījuma rezultāti. Kā informēja SIA "Procter & Gamble Marketing Latvia, Ltd." ārējo attiecību speciāliste Agnese Zelča, pētījumā noskaidrots, ka 47% respondentu uzskata, ka svarīgākās īpašības, kas palīdzēja vai būtu palīdzējušas šīs vēlmes vai ieceres īstenot, ir mērķtiecība, 40% norādījuši uz nepieciešamību būt neatlaidīgiem, bet 27% atzinuši, ka ieceru sasniegšanai vajadzīga drosme. Visvairāk - 68% aptaujāto - norādījuši, ka ļoti nozīmīgs ir tuvinieku un citu cilvēku atbalsts savu mērķu un ieceru realizēšanai. "Ariel" šā gada 1.maijā sāka īpašu kampaņu Baltijas valstīs, lai aicinātu iedzīvotājus sniegt apkārtējiem cilvēkiem, it īpaši saviem tuvākajiem, atbalstu un palīdzētu realizēt viņu sapņus, mērķus un ieceres. Kampaņas mērķis ir iepazīstināt sabiedrību ar atbalstu un spēku, kas slēpjas aiz ikviena panākuma, bet jo īpaši - panākumiem sportā.

Faktiski tiek atlasīti veiksminieki, (Latvijas gadījumā kamaniņu braucēja Anna Orlova) kuri droši vien reklamēs Procter & Gamble produkciju.

Tālāk piebilde, ka Jau ziņots, ka ASV higiēnas, mājsaimniecības un patēriņa preču ražotāja "Procter and Gamble" peļņa biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas beidzās 2007.gada septembrī, veidoja 3,1 miljardu dolāru (1,5 miljardus latu) un tas ir par 14% vairāk nekā pagājušā gada attiecīgajā periodā, teikts kompānijas paziņojumā.

Varbūt, ka nebarojot šo vareno organizāciju un pievienojoties kādai no tīkla mārketinga firmām, kuras maksā par mūsu veikto reklāmu, kā arī sniedzot atbalstu iesācējiem, vēl kāds Latvijas iedzīvotājs varētu realizēt savus jaunības sapņus un ieceres :).

Ierakstīt komentāru