Izlasīju interesantu ziņu (pirmavots te).burger king_tiklamarketings
Ātro ēstuvju tīkls “Burger King"  pārbaudījis, kas cilvēkiem šķiet svarīgāks – virtuālā draudzība internetā vai bulciņa ar kotleti. Kompānija īstenoja reklāmas kampaņu, kuras laikā aicināja sociālā tīkla "Facebook" lietotājus atteikties no 10 tiešsaistes draugiem apmaiņā pret bezmaksas burgeri. “Mīlestība pret mūsu jaunāko burgeri izrādījās spēcīgāka, nekā 233 tūkstoši virtuālo draudzību,” - jau pēc dažām dienām paziņoja uzņēmuma preses pārstāve. Kā atzīmē “Chicago Tribune", šos vārdus viņa teica ar visai nopietnu sejas izteiksmi.
Kampaņa tika īstenota pagājušajā nedēļā. Lai interneta lietotājiem tiktu “ieskaitītas” pārtrauktās attiecības, viņa bija jānosūta ziņojums tiem, ar kuriem tiek pārtraukta draudzība. Burgera saņemšanai katram tīkla dalībniekam nācās virtuāli sastrīdēties ar 10 draugiem. “Burger King" pārstāvji sauca šo pasākumu par joku, tomēr “Facebook humoru nesaprata un slēdza iespēju nosūtīt tamlīdzīgus vēstījumus, paziņojot, ka tie pārkāpj lietotāju tiesības uz privāto dzīvi. Kur šeit atrodami privātās dzīves pārkāpumi, tā īsti paskaidrot neviens gan neuzņēmās.
"Burger King" ideja jau nodēvēta par “velnišķīgi kreatīvu", bet laikraksts "Washington Post" kampaņu pat nosauca par reklāmas nākotni, piebilstot, ka tagad nevienam nepaliks šaubu par to, kāda ir tiešsaistes draugu patiesā vērtībā.

Droši vien ka nav sarežģīti "noziedot" cilvēkus, kurus Tu gandrīz nepazīsti. Taču vai dažkārt nav tā arī tīkla mārketingā, ka neliela sava izdevīguma dēļ, esot pārāk uzbāzīgi, mēs riskējam ar reālām attiecībām?
P.s. Ko tik mārketinga cilvēki neizdomā Confused

1 comments

  1. AGITA // 19 janvāris, 2009 09:33  

    ...Manā pieredzē tīkla marketingā, arkārtīgi spilgt izpaužās cilvēciskā savtīga daba, sava izdevīguma dēļ cilvēks pat nepamana, kad niecīgas, nekorektas rīcības rezultātā sabojā savu reputāciju neatgriezeniski....

Ierakstīt komentāru