Šodien DB izlasīju rakstu, ka pašreizējā tirgus situācija palielina cilvēku skaitu, kuri iesaistās tīkla mārketingā. Šo parādību, ka tīkla mārketings ir krīzes laika bizness jau aprakstījām publikācijā “Krīzes ietekme uz tīkla mārketingu” Interesanti, ka šī teorija apstiprinās arī Latvijā. Zemāk Dienas biznesa raksts (ņemts no šejienes).
Arvien biežāk cilvēki uz kosmētikas izplatīšanu sāk skatīties kā uz biznesu, turklāt, palielinoties bezdarba līmenim Latvijā, kosmētikas izplatītāju rindas pieaug, raksta Diena.
Kompānija Avon savu konsultantu skaitu Latvijā neatklāj, jo to liedz uzņēmuma politika, taču trijās Baltijas valstīs par Avon konsultantiem strādā ap 35 tūkst. cilvēku.
Izplatītāju pieplūdumu veicinājis bezdarbs un algu samazināšana, taču Latvijā aktivitāte pieaug lēnāk nekā dažās NVS valstīs, piemēram, Ukrainā, kur šogad darbam Oriflame pieteicies divreiz vairāk cilvēku nekā pirms gada, skaidro kosmētikas ražotāja Oriflame Baltijas un NVS valstu reģionālais vadītājs Juris Bariss.
Pirktspējas krišanās tādas kompānijas kā Avon vai Oriflame ietekmē gan pozitīvi, gan negatīvi - no vienas puses, tas palīdz iegūt jaunus klientus, bet, no otras, samazinās pirkumu summas.
Jāmin, ka arī mani novērojumi ir līdzīgi un cilvēki aizvien biežāk sazinās ar mani, lai uzsāktu darboties tīklveida biznesā.

Ierakstīt komentāru