Šodien pamanīju Letas veidotu video sižetu par to ka ekonomiskā krīze veicina tiešās tirdzniecības uzplaukumu Amerikā. Pirms kāda laika par ko līdzīgu rakstīja arī Dienas bizness tikai Latvijas kontekstā. Vēl par krīzes ietekmi uz tīkla mārketingu rakstīju te. Sižetā iet runa par divām tīkla mārketinga kompānijām Avon un Tuppeware.

3 comments

  1. Anonīms // 30 septembris, 2009 19:56  

    Shis abas kompanijas nav tikla marketinga...kapec visu laiku tiek jaukts?

  2. Ģirts Zālītis // 30 septembris, 2009 20:31  

    Par Avon sliecos domāt, ka tā ir tīkla mārketinga kompānija skat. http://www.mlmrenegade.net/avon-mlm-opportunity/

  3. Ģirts Zālītis // 30 septembris, 2009 20:45  

    Te var ieskatīties diezgan karstā diskusijā par to vai tuppeware ir vai nav tīkla mārketinga kompānija (angliski) http://www.pinktruth.com/index.php?option=com_content&task=view&id=1377&Itemid=189

    Lai vai kā, es domāju, ka video minētais apgalvojums skar gan tiešās tirdzniecības, gan tīkla mārketinga ( kas arī ir tiešā tirdzniecība tikai ar citu kompensācijas shēmu)kompānijas.

Ierakstīt komentāru