Colors of Life

Ziņu veidoja Ģirts | 08:29 | | 0 comments »


Kompānija Colors of Life aicina visus dzīvot krāsaināk – tas var izpausties visās dzīves sfērās: baudot labu veselību, vairojot savu labsajūtu, attīstot garīgumu un nodrošinot savu finansiālo stāvokli!
Kompānijas misija: Piepildi dzīvi ar krāsām!
Kompānija Colors of Life nosauc savas svarīgās nostādnes:
  ü  tā ir profesionāla tīkla kompānija un apmāca savus sadarbības partnerus kļūt par profesionāļiem.
  ü  tā ir pirmā tīkla mārketinga kompānija, kas pircējiem piedāvā sertificētu.
Bio produkciju un popularizē Eko attieksmi.
Kompānija strādā Welness industrijā. Visas pasaules attīstības tendence ir vērsta uz ilgtspējīgu saimniekošanu, veselīgu dzīvesveidu un ekoloģisku attieksmi!
Kompānijas dibinātāji ir divi francūži: Ēriks Klērs (Eric Clerc) un Seržs Žiraldi (Serge Gilardi) , MLM biznesa praktiķi – profesionāļi ar 16 gadu stāžu. Tie ir cilvēki ar bagātu un veiksmīgu MLM biznesa pieredzi. Varat iepazīties ar Ērika Klēra mājas lapu:http://www.eric-clerc.com/  Ēriks Klērs ir deklarējis, ka kompānija Colors of Life ir viņa pēdējā kompānija, tā ir sirds izlolota un veidota ilgam laikam. 
Kompānijas juridiskā adrese: Colors of Life Trading SA, Place Bel-Air 1, CH – 1003 Lozannā, Šveice. Reģistrācijas numurs: N°: CH-550-1064036-5 . Kompānijas darbība sākas 2010 gada maijā.
2009. gadā Eiropa atklāja Āfrikas Baobabu (Adansonia digitata)! Pēc ilga pārbaudes perioda, Baobaba produkti ir sertificēti izmantošanai ES. Strauji attīstās vesela biznesa industrija, kas pircējiem piedāvā milzums dažādu jaunu pārtikas, veselības veicināšanas produktu asortimentu. Biznesa pasaule reaģē ātri; Baobaba augļa pulveri pievieno maizes izstrādājumiem, gatavo saldējumu, augļu kokteiļus, dzērienus, saldos batoniņus, ievārījumu, medicīnas produktus, parfimērijas produktus un pat džinu taisa! Šis brīnišķīgais auglis ar savu bagāto ķīmisko sastāvu un dabīgajām šķiedrvielām ir kā radīta veselīgai pārtikai! Augļa mīkstums ir izmantojams gan svaigā veidā, gan pārstrādāts. Tam ir patīkama skābena garša, pēc uzturvērtības tas līdzinās teļa gaļai. Mīkstums ir bagāts ar c vitamīnu, specifiskām organiskajām skābēm un vērtīgam šķiedrvielām, tas ātri uzsūcas organismā un mazina noguruma sajūtu. Augļu mīkstumu Āfrikā uzturā lieto grūtnieces un mātes bērnu zīdīšanas periodā, jo tur ir paaugstināts kalcija saturs, sastopami vitamīni C, B1, B2, antioksidanti. Tagad Baobabs ir arī Eiropā! Pasaules uzturspeciālisti un mediķi tikai nupat ir nopietni pievērsušies baobaba produktu izmantošanai. Augļu mīkstums ir teicams prebiotiķis, stimulē labās zarnu mikrofloras attīstību, tam piemīt spēcīga antioksidanta iedarbība, tas ir 4 reizes efektīvāks par āboliem vai kivi, un tas satur daudz citu bioloģiski aktīvo vielu.
Kompānija Colors of Life cieši sadarbojas ar pasaules mēroga Bio produktu ražotāju, Francijas koncernu Arcofarm , laboratoriju Ferrier, un piedāvā saviem pircējiem kompleksu gremošanas sistēmas sakārtotāju Baobablife®, kuram kā galvenā sastāvdaļa ir Baobaba augļa mīkstums. Produkta BaobabLife ® pielietojums:
  ü  pretvēža profilakse zarnu traktā
  ü  atjauno un nostiprina zarnu dabisko mikrofloru, pateicoties inulīna prebiotiskai darbībai
  ü  samazina apetīti, ko izraisa Konžas auga glukomonāts – dabīgs apetītes ierobežotājas, tādējādi izpaužas ķermeņa svara samazinošais efekts.
  ü  imūnsistēmas aktivizācija un šlakvielu izvadīšana pateicoties dzērveņu ekstraktam
  ü  organisma apgāde ar daudziem vitamīniem un minerālvielām   u.c.
Colors of Life piedāvā Bio kosmētiku Bioline, četru krēmu komplektu, un tuvākā nākotnē gaidāmi citi Arcofarm ražoti Bio produkti.
Colors of Life sniedz Jums iespēju izveidot un attīstīt Jūsu personīgo uzņēmējdarbību starptautiskas kompānijas ietvaros. Kompānija nodrošina vietēja un starptautiska līmeņa mācību seminārus. Kompānijas apmācība sistēma vērsta uz sadarbības partneru tīkla veidošanas prasmju attīstību un personības attīstību, jo tikai harmonisks cilvēks var būt par vadītāju, skolotāju, līderi. Sava biznesa vadīšanai un kontrolēšanai katra sadarbības partnera rīcībā ir savs interneta elektroniskais ofiss. Pēc neilga laika kompānija atvērs „klientu mārketingu” – būs publiskais interneta veikals, kurā ikviens informētais pircējs no jebkuras Eiropas valsts „pa taisno” varēs iegādāties tur piedāvātās preces. Visa iepirkšanās procedūra ir pilnībā automatizēta, pircējs saņem noformētus preču pavaddokumentus un dažu dienu laikā saņem pasūtīto ar kurjer dienesta piegādi. Tāda ir modernas elektroniskās komercijas būtība.
Veicot Colors of Life produktu virzīšanu, sniedzot informāciju dažādos veidos potenciālajiem pircējiem Eiropas valstīs, Jūs saņemat atalgojumu par Jūsu darbību. Tātad, biznesa būtība ir profesionāla informācijas sniegšana un pats galvenais - māka apmācīt arī citus cilvēkus kā sniegt informāciju un veidot savu komandu.
1) Jūs veidojat, attīstāt, mācat, virzāt un motivējat savu sadarbības partneru komandu, kura nodarbosies ar Colors of Life projekta attīstību Latvijā, Baltijā, Eiropā (kā arī citās valstīs) un preču virzīšanu kopā ar Jums. Prece ir projekta virzības instruments un tā jēga.
2) Jūsu rīcībā būs starptautisks interneta veikals, kur varēs iepirkties Jūsu informētie pircēji, neatkarīgi no valsts, kurā valstī viņi dzīvo.
Tātad sadarbības partnera kopējie ienākumi veidojas no pircēju un biznesa partneru tīkliem. Pircēju tīkls ir sagaidāms krietni lielāks par biznesa struktūru.
Kompānijas mārketinga plāns ir vairāklīmeņu, hibrīdais.
Biznesa struktūras apmaksas sistēma veidojas no 4 atalgojuma veidiem, kuri summējās:
1. Peļņa no produkcijas realizācijas. Ja Jūs pērkat produkciju savā virtuālajā ofisā par vairumtirdzniecības cenu un realizējat to pa mazumtirdzniecības cenu (rekomendējamo klienta cenu) pircējiem, starpība veido Jūsu peļņu.
2. Unilevel Bonus. Atkarībā no Jūsu iegūtās kvalifikācijas, kompānija maksā 5% vai 10% no katra nopirktā produkta CV katrā attiecīgajā līmenī, ieskaitot 7 līmeni! Viegli saprast, ka pircēju skaits katrā nākošajā līmenī strauji aug un samaksa par katrā līmenī izdarītajiem pirkumiem pieaug ļoti strauji! Pie augšanas koeficienta 5, septītajā līmenī var būt vairāk par 78 tūkstošiem pircēju! Svarīgs ir katrs līmenis! Te slēpjas tīkla mārketinga spēks!
Mārketinga plānā tiek pielietots dinamiskās kompresijas mehānisms – ja gadījumā kāds no Jūsu komandas attiecīgajā mēnesī nav aktīvs, tad visas zem viņa esošās samaksas „pakāpjas” uz augšu, aizpilda „tukšo” robu un tādējādi palielina Jūsu ienākumus.
3. Starta biznesa pakas bonuss. Ja Jūsu jaunais biznesa partneris, vai kāda Jūsu komandas dalībnieka uzaicinātais jaunais projekta dalībnieks iegādājas starta biznesa paku (iespēja tos iegādāties ir tikai vienu reizi, uzsākot biznesu), Jūs varat saņemt speciālu bonusu – prēmiju no kompānijas par labi veiktu profesionālo darbu. Šī bonusa lielums ir atkarīgs no Jūsu kvalifikācijas un tā apmērs ir no 47 līdz 101 €. Jaunajam partnerim, kurš uzsācis savu biznesu ar profesionālo paku, automātiski tiek piešķirta ienākumu aprēķināšanas kārtība pēc Ruby Key kvalifikācijas, 3 mēnešu periodam.
4. Speciālais bonuss. Papildus summa 8% apmērā no visiem pasūtījumiem ir paredzēta premiālajam fondam. Šis fonds tiek sadalīts starp trim augstāko kvalifikāciju biznesa partneriem. Ja Jums ir tiesības uz šo prēmiju, Jūsu komisijas nauda par pirkumiem no 8 līmeņa līdz bezgalībai, tiek aprēķināta ņemot opcijas vērtību Jūsu personiskajam grupas apjomam, to sareizinot uz kvalifikācijas koeficientu, kurš var sasniegt 4! Opcijas vērtību katram konkrētajam finansu mēnesim nosaka pēc speciālas formulas. Speciālā bonusa apjomi var būt ļoti iespaidīgi.
Ja kāds vēlas praktiski pārliecināties par šī mārketinga plāna efektivitāti, lai salīdzina ienākumus pie vienāda tīkla lieluma ar citu kompāniju mārketingu plāniem!
Colors of Life mārketinga plāna būtiskākie momenti:
  • Izmaksas tīklā – 50%  no kompānijas preču apgrozījuma,
  • Izmaksas – par katru pirkumu izdarītu Jūsu biznesa un pircēju tīklā,
  • Izmaksu sistēmā ir iekļauts dinamiskās kompresijas mehānisms, kas palielina Jūsu ienākumus,
  • Ar kvalifikācijas augšanu aug līmeņu skaits, no kuriem tiek izmaksāti ienākumi – līdz bezgalībai,
  • Lai sasniegtu jebkuru kvalifikāciju minimāli vajag 3 biznesa partnerus,
  • Izmaksas no Jūsu izveidotā tīkla – 10% no katra pirkuma līmeņos 1 līdz 7. Tālāk līdz bezgalīgam dziļumam – speciālais bonuss, kurš tiek aprēķināts atkarībā no kompānijas preču apgrozījuma.
Samaksas plāna nianses tiem, kuri saprot mārketinga plānus:
  •  Nav „atdalošo zaru” mehānisms. Jūsu tīkls vienmēr paliks Jūsu, neviens neatņems vai nesamazinās Jūsu radīto komandu un tai attīstoties, Jūs vienmēr saņemsiet pilnu kompensāciju no visa paša radītā tīkla. Var mierīgi veidot līderus, ieguldīt viņos visu enerģiju, zināšanas un nebaidīties, ka viņus Jums atņems. Tīkla mārketings ir attiecību bizness!
  •  Kvalifikāciju noteikšanā tiek ņemts vērā tikai preču apgrozījums Jūsu tīklā, bet ne cilvēku skaits ar noteiktu kvalifikāciju (t.i. nevajag noteiktu skaitu „rubīna direktoru” vai „zelta izplatītāju”)! Tā ir demokrātiska pieeja, jo nodrošināt noteiktu kvalificēto cilvēku skaitu ir grūtāk, nekā maksimāli veidot tīklu un saņemt maksu par ikvienu pirkumu arī asimetriskā tīklā.
  •  Aktivitātes apmērs ir vienāds priekš visiem biznesa cilvēkiem visās kvalifikācijās. Ikmēneša aktivitāte ir profesionāla biznesa pazīme, kas nodrošina stabilu biznesa izaugsmi. (lasīt par aktivitātes nozīmi)
Detalizēta informācija par colors of Life mārketinga plānu. Nav ierobežojumu veidojot tīklu platumā. Mārketinga plāns efektīvi motivē veidot tīklu dziļumā.

Kompānija Colors of Life ir jauna un katram ir iespējas būt kādas valsts „atvērējam”, būt pirmajam, kas izveidos grandiozu tīklu. Tie simti miljoni, ko nopelna citas veiksmīgas kompānijas vēl nav nopelnīti un ikvienam ir iespēja būt pirmajam!

Kontakti: Armands Igaunis,  http://www.livelong.lv  , armands@livelong.lv 

Ierakstīt komentāru