Atpazīsti savu klientu!

Ziņu veidoja Martins Kalejs | 10:41 | 0 comments »

Septiņu mārketingam veltītu bestselleru autors un biznesa grāmatu izdevējs Igors Manns norāda, ka lēmumu pieņemšana iegādājoties produktus vai pakalpojumus noteicoša ir smadzeņu racionālā vai emocionālā dominance.

Viss ir atkarīgs no tā, kura ir cilvēka dominējošā smadzeņu puslode. Aptuveni 65% - cilvēku tā ir labā smadzeņu puslode, kas nozīmē, ka viņu lēmumus lielā mērā ietekmē emocijas. Šādu cilvēku lēmumi ir pārsvarā emocionāli. Tikmēr pārējiem 35% cilvēku dominējošā ir kreisā puslode, un viņus pārsvarā vada racionāli, jeb prāta apsvērumi.

Jebkuram tīkla vai rekomendāciju biznesa uzņēmējam būtu vērts ņemt vērā šo patiesību un atbilstoši sagatavoties, lai kontaktējoties ar cilvēkiem jums būtu pie rokas gan racionāli, gan emocionāli INSTRUMENTI intereses pastiprināšanai par jūsu pārstāvēto kompāniju, produktu vai pakalpojumu.
 
Emocionāli domājošus cilvēkus vairāk uzrunās stāsti, jūsu personiskā pieredze, emocionāli piemēri un līdzpārdzīvojums. 

Racionāli domājošajiem vajadzēs faktus, pētījumus, atzinumus, sertifikātus, u.c. pārbaudāmas un taustāmas lietas.

Igors Manns ir mārketinga eksperts, izdevējs, ekonomisko zinātņu kandidāts, astoņu mārketingam veltīgu grāmatu autors, Krievijas izdevniecības «Manns, Ivanovs un Ferbers» līdzdibinātājs. Mārketingā darbojas kopš 1993.gada, strādājot gan Krievijas, gan citu valstu uzņēmumos.

Ierakstīt komentāru