Tiešās pārdošanas un TM nozare Polijā aug!

Ziņu veidoja Martins Kalejs | 13:08 | 0 comments »


TM un tiešās pārdošanas nozare Polijā pieaug. Piegaugums 2011. gada laikā ir 1.3 %  un sastāda  €585.4 miljonus EUR. Zīmīgi, ka kosmētikas un personiskās higēnas produkti aizņem 69 % no visa nozares tirgus Polijā. Dati iegūti analizējot Polijas Tiešās Pārdošananas asociācijas (PSSB) datus par kompāniju auditēto peļņu 2011 gadā.

Gadu iepriekš kosmētika un personiskās higēnas produktu joma  aizņēma 70% no tirgus. Kamēr Eiropas Savienībā 2010 gadā tā spēja aizņemt vien 38 % no tirgus kopējā apgrozījuma. Otra būtiskākā joma Polijas tirgū bija mājsaimniecības produktiem un tehnikai aizņemot 13.4 % no apgrozījuma, uzrādot 3.4% pieaugumu gada laikā.

Uztura bagātinātāju tirgus Polijā sasniedza 11.6 % 2011. gadā un jomas pieaugums bija 3.1% gada laikā. Konsultantu skaits, kuri darbojas TM un tiešās pārdošanas nozarē Polijā ir ap 870,000, no kuriem 88% ir sievietes.

Kompānijas, kuras darbojas Polja tirgū algo 1497 darbinieku biroju, noliktavu un infrastruktūras nodrošināšanai un 96% procenti ienākumu veido darījumu apjomi 1:1 (pārdošanas, rekomendācijas, prezentācjas), kamēr pārstāvniecību veikali ģenerē vien 4% no apgrozījuma.

Lielākās kompānija tirgū alfabētiskā secībā ir: Amway, Avon Cosmetics, Forever Living Products, Herbalife, Mary Kay Cosmetics, Oriflame, Nuskin. Polija ir piektais lielākais TM un tiešās pārdošanas tirgus Eiropā pēc Francijas (€3.7 miljardi EUR), Vācijas (€2.7 miljardi EUR), Itālijas (€2.4 miljardi EUR), un Lielbritānijas (€1.4 miljardi EUR).

www.tiklamarketings.lv

Ierakstīt komentāru