Daudzas kompānijas darbojas veselības un skaistumkopšanas jomā, un inovatīvā ziņā TM kompānijas ir bijušas šīs nozares avangardā gadu desmitu garumā. Saskanā ar Euromonitor International’s Global Head of Health un Wellness Research, ziņojumu industrija nākamo 4-5 gadu laikā visā pasaulē sasniegs triljona apgrozījumu ASV dolāros. Tas nozīmē, ka gaidāma milzīga izplešanās šajā tirgus nozarē.

Analītiķu prognoze rāda, ka pieaugums visos tirgos sasniegs divciparu skaitļus un vislielāko pieaugumu sagaidīs Eiropa, Āzija, Latīņamerikā un Indija. Analītiķi Eva Hadsone (Ewa Hudson), no Global Head of Health and Wellness Research at Euromonitor International pamato to sekojoši: 

5Globālo veselības un skaistumkopšanas tirgu sagaida strauja atlabšana sk.šeit un to parāda 6.5% pieaugums 2011 gadā. Produkti, kas piedāvā noteiktus veselības uzlabojumus un tos, kas atjauno organisma darbību, sasniedza rezultātus virs 7%. Izaugsmi pastiprināja tādi tirgi kā Ķīna un Brazīlija kuri vieni paši deva 15 miljardu ASV dolāru apgrozījumu. Stabila izaugsme 7.2% procdentu apmērā, turpināsies līdz 2017 gadam, kad globālā veselības un skaistumkopšanas industrija plānots, sasniegs rekordaugsto 1 triljona dolāru apgrozījumu. 


Avots: Euromonitor International

Veselības un Skaistumkopšanas industrija pārspēj karsto dzērienu un gāzēto dzērienu industriju. Tieši pateicoties veiktajām inovācijām veselības un skaistumkopšanas joma nodrošina leilāko pieaugumu ēdienu un dzērienu industrijā.

89 
Veselības un Skaistumkopšanas joma pret iepakotā ēdiena un dzērienu (gan soft gan hot) 2002-2017 gadā sk. tabulu.
Avots: Euromonitor International
  
Lielākie tirgi
2011. bija Azijas un Latīņamerikas gads. Pēc globālās finansu krīzes pārvarēšanas Ķīnas ekonomika turpina savu izaugsmi. Dzīves standarta un ienākumu palielināšanās turpina augt un tas atspoguļojas veselības un skaistumkopšanas sektorā. Ķīna palielināja apgrozījumu par 10 miljardiem dolāru sk datus - kas ir erkvivalents 25% no kopējās vispasaules izaugsmes.

Ķīna kā prognozēts savu izaugsmi turpinās un plānotais apgrozījums 2012 gadā sagaidāms 11 miljardu dolāru apjomā. Latīņamerikā lielākais pieaugums ir Venecuēlā un Argentīnā (pieaugums attiecīgi 36% un 25% 2011 gadā). Analītiķi prognozē, ka no 2012 līdz 2017 gadam Ķīna un Brazīlija vienas pašas palielinās esošo tirgus apjomu par 103 miljardiem dolāru.
10Top 30 augošākie tirgi 2011 - 2012 gadā Veselības un Skaistumkopšanas jomā.Sk. tabulu.

Kāpēc pieaugs veselības nozare?
Veselības nozīmības apzināšanās pieaugums šaobrīd ir lielāks kā jebkad, un to atspoguļo pārdošanas apjomi. Vairāk kā 40 zīmoli veselības un skaistumkopšanas jomā no TOP 100 pasaules kompānijām piedzīvoja pārdošanas apjomu pieaugumu par 100 miljoniem ASV dolāru. Tas notika pateicoties tam, ka kompānijas spēja nodrošināt 4 galvenos faktorus: veselības uzlabojumu, ērtību, iepakojumu un pieņemamu cenu.
Lai arī valdības cenšas novērts vispārējo pārēšanās epidēmiju, 15 gadus vecu pusaudžu vidū svara pieaugums turpina pārsniegt 70% atzīmi tādās valstīs, kā Meksikā, Venecuēla, Austrālija un ASV. Ilgtermiņa risinājumi kas prasa kaloriju samazināšanu nevis īstermiņa diētas ir neapstrīdama nepieciešamība. tas sekmēs nozares attīstību, jo svara kontroles apgrozījums tikai ASV vien 2011 gadā bija 149 miljardi dolāru.
 Inovācijas ir panākumu stūrakmens veselības un skaistumkopšanas jomā.

Tirgus virzību pretī izaugsmei nodrošinās tās kompānijas, kuras spēs inovēt zinātniski pamatotus, drošus un pārbaudītus produktus. Šobrīd dabīgi, pārbaudīti un netipiski tievēšanas produkti gūst popularitāti rietumu tirgos. Stevija ir gabīgs saldinātājs kas palīdz atbrīvoties no liekā svara, un tā lietošana ir atļauta Eiropas Savienībā kopš pagājušā gada decembra. Šis ir tikai viens no produktiem, kas sekmēs nozares pieaugumu. Zinātne un regulatori, turpina izspiest no tirgus neveselīgos un bīstamos produktus. Tirgi īpaši Ziemeļamarikā, Japānā un Eiropā ir kļuvuši stingrāk regulējami un patērētājiem bīstamiem produktiem ir arvien grūtāk iespeisties šajās tirgus nišās.

Visu ziņojumu pilnībā varat apskatīt šeit: 
www.tiklamarketings.lv
rakstiet mums: tiklamarektings.lv@gmail.com
 

Ierakstīt komentāru