Lielākie Maldi par TM - pirmā daļa

Ziņu veidoja Martins Kalejs | 18:08 | 1 comments »


Jaunais gads ir sācies! Mans novēlējums Jums ir lai šis gads kļūst par Jūsu veiksmīgāko gadu T'M nozarē. Lai palīdzētu Jums sasniegt šo mērķi, Tīklamārketings.lv no šodienas sāk piedāvāt rakstu sēriju par lielākajiem maldiem TM biznesā. Mēs apskatīsim katru otro darba dienu pa vienam maldam. Kopumā tie būs astoņi popularākie maldi TM biznesā: 

* 
1. "Bizness ar ko nodarbojas, mūsu kompānija nav Tīkla Mārketings"…!
*2. Mēs neko nepārdodam…!* 
3. Katrs, ko mēs redzam vai satiekam ir potenciāls klients vai konsultants…!
*4. Katrs, bez izņēmuma var gūt panākumus TM…!
*5. Tev nekas nebūs jādara, mēs izveidosim biznesu tavā vietā…!
*6. Mums vienīgajiem ir labākais produkts, kompānija, sistēma, izmaksu plāns…!
*7. Tev nav pietiekami daudz ticības sev, biznesam, panākumiem…!
*8. Tikai rukā "sistēma" pati par sevi atrisinās visas pārējās problēmas…!

Šodienas pirmā tēma: "Bizness ar ko nodarbojas, mūsu kompānija, nav TM".
Neskaitāmas reizes uzdodot jautājumu vai tas ko Jūs man piedāvāt ir TM, esmu 
dzirdējis sekojošas atbildes:
  • Nē nav;
  • Tas ir Piekļuves Mārketings (Access Marketing);
  • Tas ir Affilate Marketings
  • Vai arī atbld ar pretjautājumu: kas ir TM? un tēlo nezinīšus!
Daudzi kompānija un to līderi māca savas struktūras cilvēkiem, melot vai teikt 
puspatiesības par to, ka bizness ar ko nodarbojas konkrētā kompānija nav TM. 
Viņi to dara it kā labu nodomu vadīti. Kad šādiem cilvēkiem jautā, kāpēc viņi tā rīkojas, 
atbilde parasti ir: 
"tikai tāpēc, lai cilvēku iepriekšējie priekšstati nebūtu par šķērsli iespējai 
redzēt mūsu unikālā koncepta, produkta utt, prezentāciju. Šādi līderi, saka apmēram tā, 
cilvēks atnāks un ieraudzīs ar ko šis bizness atšķiras no visa cita, ko cilvēks iepriekš ir 
redzējis viņš būs pateicīgs. Diemžēl šāda pieeja visbiežāk nestrādā. Kāpēc šāda pieeja nestrādā? 
Pirmkārt tāpēc, ka vairums cilvēku raugoties uz jums un jūsu piedāvājumu, vēlas saprast vai tas ir īsts un godīgs. Otrkārt viņi jautā sev vai viņi varētu un gribētu darīt to pašu ko darāt Jūs. 
Godīgums ir vērtība, kura ir svarīga daudziem. Tas cik Jūs esat godīgi piedāvājot biznesu nosaka, to vai jums iespējamā biznesa gadījumā var uzticēties. Cilvēki vērtē, cik ļoti viņi ir gatavi uzticēties jums kā aicinātājam, kompānijai un produktam. Tā kā viņiem sākumā ir maz informācijas viņi uzmanīgi vēro, kā rīkojaties Jūs. 
Ja esat sācis ar mānīšanos, vairumā gadījumu nekas nesanāks. Cilvēki ar aizdomām skatīsies, kā uz kompāniju, tā produktu, un visbeidzot iespēju ko piedāvājat. Taču visbūtiskākais viņi jums atteiks, jo nespēs iedomāties sevi mānam citus, un tā pelnot naudu.
Vēl viena būtiska lieta ir tā, ka tie kuri ir sapratuši TM priekšrocības un šobrīd meklē TM kompāniju vai komandu, kurai piebiedroties nenāk uz tikšanos jo meklē tieši TM iespēju neviss kaut ko citu. Jo tas, ko Jūs piedāvāt taču "nav TM". 
Kā rīkoties esošā situācijā, ir vairākas iespējas kā Jūs varat rīkoties: 
  • Pirmā Jūs varat, iemācīties izteikt piedāvājumu tik profesionāli, ka runātājam pat prātā neienāk, ka tas ko Jūs piedāvajat ir TM. Pajautājiet kādam kurš ir veiksmīgs Jūsu kompānijā, kādu metodi viņš vai viņa izmanto.
  • Otrā ir neatbildēt uz jautājumu, bet aicināt uz tikšanos. "Ja Tu patiesi meklē iespēju atnāc, es parādīšu Tev kas tas ir". Vismaz Jūs nebūsiet melojuši. 
  • Trešā vislabākā iespēja ir atbildēt ar pretjautājumu, par vai un kāda, cilvēkam ir pieredze TM, kas viņam patīk vai nepatīk šajā nozarē, un tad piedāvāt vienkārši apskatīties, un izteikt viedokli par to, ko Jūs gribat viņam parādīt. 
Rītdien runāsim par otro lielāko maldu: "mēs neko nepārdodam".
www.tiklamarketings.lv

1 comments

  1. Anonīms // 10 oktobris, 2013 13:07  

    Maxima, Rimi, arī ir TM dalībnieki!

Ierakstīt komentāru