Šādus izteikumus vissbiežāk var dzirdēt no iesācējiem, bet nereti arī no porfesināļiem. Parasti tas sākas apmēram tā, neuztraucies Tev nekas sākumā nebūs jādara...es visu izdarīšu tavā vietā...
Iesācējs nopriecājas, vai cik jauka shēma, man nekas nebūs jādara, un nauda nāks. Pēc kāda laika realitāte atgriež šādu lētticīgo uz zemes, viņš pamet biznesu un stāsta visiem cik "MLM ir slikts" pats nedarbojis tajā nevienu minūti. Vanīgs nav viņš vienīgais, bet arī tas MLM uzņēmējs, kurš izvēlas neveikt biznesu ētiski, jo ir sasolijis to, ko nespēj izpildīt, visbiežāk, lai tikai noslēgtu darījumu.

Izplatītākie maldīgie paziņojumi: 
Tikai nopērc vietu sistēmā, mums ir cilvēki, kurus likt zem tevis...
Tev tikai jādod man savi kontakti, es ar tiem strādāšu un reģistrēšu cilvēkus zem tevis...
Tikai lieto produktu, bizness augs pats no sevis...
Mums ir automatizēta biznesa sistēma, kas visu izdarīs tavā vietā, tikai nopērc (reklāmas laukumu, produktu) utt....

Attieciniet šos apgalvojumus uz jebkuru dzīves sfēru, vai tie Jums neliekas nedaudz naivi? Protams pirms pirkt jebkādu produktu vai uzsākt jebkādu biznesu vispirms ir jāveic analīze un izpēte. Tas neaizņem daudz laika. Vai produkts ļauj cilvēkiem uzlabot dzīves kvalitāti? Vai tas ir saprātīgā cenā? Ir jāsaprot, pēc kāda mārketinga plāna Jums piedāvā strādāt, kādas ir plāna stiprās un vājās puses. Taču "neatkarīgi no plāna" ir skaidrs, ka esot par "pasažieri" jebkurā biznesā, jūs neko ievērības cienīgu nesasniegsiet! Kāpēc? Jo MLM bizness - ir darbības bizness.
Kāpēc cilvēki lētticīgi uzķeras? Jo viņi akli GRIB noticēt, ka ceļš pie panākumiem, bagātība, veiksmīgums utt ir sasniedzami ātri, viegli un bez smagām pūlēm, turklāt, bez jebkāda riska. Lielākais risks šajā biznesā slēpjas jūsos pašos, tajā kādas ir jūsu vērtības, iemaņas, prasmes un tajā vai jūs esat apmācāmi, un vai protat izmantot savas stiprās puses darbībā. Bieži arī tie, kas jūs aicina ir tā izmisuši pēc panākumiem, ka ķeras pie jebkura salmiņa un dod solījumus, kurus nespēs izpildīt. Pavisam cita lieta ir, ja jums piedāvā apmācību, apmaiņā pret noteiktu rīcību.

Taču, Jums var būt labākais produkts, izdevīgākais mārketinga plāns, lieliskākie partneri un inovatīvākā kompānija, un labākā apmācība, taču ja Jūs pats nemēģināiest iet, nav nekādu izredžu, ka reālajā dzīvē "uz MLM skrejceļa" spēsiet parādīt izcilus rezultātus. Tas attiecas uz jeburu no nepieciešamajām iemaņām MLM. Tās nav iespējams apgūt neko nedarot! Te ar teroriju un tās zināšanu vien nepietiek. Šādiem censoņiem, iestāsies grūti laik, kad "sponsors" - cilvēks, kurš jūs uzaicinājis biznesā, būs ķēries pie nākamā uzņēmēja apmācīšanas un darba ar viņa kontaktiem. 


Atcerieties tikai profesionāla rīcība, kopā ar personisko izaugsmi, dos rezultātu!
Mārtiņš Kalējs
tiklamarketings.lv@gmail.com

Ierakstīt komentāru